Jak zaujmout potenciální zákazníky?

Jak se tvoří dobrá reklama je poměrně složité. Základem je dobrý prvotní nápad. Ten ani obvykle nabývá příliš originální a nový, jelikož co asi ještě za tu dobu, co se využívá reklama, nebylo použito. Většina moderních reklam má za úkol zacílit na naše city. Přesvědčit se můžete sami. Stačí vidět pár reklam a hned si všimnete, kolik z nich ve Vás vyvolalo příjemné, kladné a pozitivní emoce. Vtip je v tom, využít ve spotu nebo na plakátu předměty či aktivity spojené s těmito pocity. Například období prázdnin má většina z nás spojeno s příjemným prožíváním volného času s kamarády, u babičky nebo cestování všude možně po světě.

co znamená SEO

A teď se zaměřte, kolik reklam má v sobě právě tento motiv. Kamarádi, kteří si užívají léta, volných dní a sebe navzájem s moderní osvěžující limonádou v ruce. Nebo rodinka, která se po dlouhé době setkala a všichni mají radost, že se navzájem zase vidí. Či do třetice všeho dobrého, motiv toho, jak nevinné a naivní dítě dobrým skutkem vykouzlí úsměv na tvářích starých lidí či dokonce lidí bez domova. Pokud již tedy víte, jak na emoce zacílíte stačí tomuto nápadu přidat pouze nový, originální a obvykle moderní kabátek, který tak rychle pozorovatelé neprokouknou.

k čemu slouží SEO

Jelikož je ale tvorba takové reklamy poměrně náročná, jak časově, tak finančně, je docela často oceněna také možnost rychlejší a mnohdy levnější. Tato možnost se nazývá SEO Drupal optimalizace, SEO Fastcentrik (search engine optimization, česky optimalizace pro vyhledávače). Jedná se o soubor metod, které umožňují, aby se specifická URL objevovala při vyhledávání ve vyhledávačích na předních místech. Pro Vaše klienty to znamená, že pokud budou zrovna vyhledávat zboží, které nabízíte, budou se Vaše internetové stránky objevovat častěji, a to na přednějších místech. Získáte tím tak náskok před konkurenčními e-shopy či jinými firmami.

Published by